Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | ST Schriftelijke toets | 1 | Periode: celleer en erfelijkheid Periodestof: celleer, genetica, DNA en gentechnologie | Periode | A, B, C | 90 min. | Ja | 1,00 | 20,00 % |
SE | ST en PO | 2 | Keuzeperiode: natuurkunde óf aardrijkskunde Periodestof natuurkunde: radioactiviteit en medische beeldvorming. Periodestof aardrijkskunde: milieu- en onwikkelingsproblematiek. | Periode | A, B | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
SE | ST en PO | 3 | Digitale vaardigheden Periodestof | Einde periode | n.v.t | n.v.t | n.v.t | 1,00 | 20,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 4 | Periode: dierenrijk en evolutie Periodestof: Darwin, Verhulst, diergroepen beschrijven. | Periode | A, B, C | n.v.t | Nee | n.v.t | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 5 | Keuzeperiode: architectuur en/of natuurkunde Periode architectuur: een huis leren ontwerpen, tekening maken en maquette bouwen. leerlingen zonder natuurkunde volgen deze periode. Periode natuurkunde: een presentatie maken over een medischebeeldvormingstechniek. Leerlingen met natuurkunde volgen deze periode. | Periode | A, B | n.v.t | Nee | n.v.t | 20,00 % |