Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VGT | PO Praktische opdracht | 1 | Beeldend werk 1 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 1 | A, B, C | n.v.t | n.v.t | 1,00 | 0,00 % |
VGT | PO Praktische opdracht | 2 | Beeldend werk 2 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 2 | A, B, C | n.v.t | n.v.t | 1,00 | 0,00 % |
VGT | PO Praktische opdracht | 3 | Beeldend werk 3 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 3 | A, B, C | n.v.t | n.v.t | 1,00 | 0,00 % |
VGT | PO Praktische opdracht | 4 | Beeldend werk 4 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 4 | A, B, C | n.v.t | n.v.t | 1,00 | 0,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 1 | Beeldend werk 1 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 1 | A, B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 10,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 2 | Beeldend werk 2 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 2 | A, B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 10,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 3 | Beeldend werk 3 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 3 | A, B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 4 | Beeldend werk 4 De leerling maakt bij de gekozen discipline (keramiek, beeldende vorming, techtiele werkvormen, metaaltechniek, houtbewerking, filosofie) een beeldend werk (kunstwerk, essay, onderzoek). | Tijdvak 4 | A, B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 5 | Werkstuk beeldend In 5v12 maakt de leerling een kunstzinnig werk dat toegepast wordt in de Eindpresentatie. | Tijdvak 1/2 óf periode KUP | A, B, C | n.v.t | n.v.t | n.v.t | 20,00 % |
SE | ST Schriftelijke toets | 6 | Cultuur van het moderne / Romantiek & Realisme Examenthema's: Cultuur van het moderne (H8) en Cultuur van Romantiek & Realisme (H7) uit De Bespiegeling. | Toetsweek november | A,B,C | 90 min. | Ja | n.v.t | 10,00 % |
SE | ST Schriftelijke toets | 7 | Massacultuur Examenthema: Massacultuur H9. uit De Bespiegeling. | Toetsweek januari | A,B,C | 90 min. | Ja | n.v.t | 10,00 % |