Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | ST Schriftelijke toets | 1 | Periode: levensprocessen Periodestof: spijsvertering, ademhaling, hart, voortplanting | Periode | C | 90 min. | Ja | 1,00 | 25,00 % |
SE | ST en PO | 2 | Keuzeperiode: natuurkunde óf aardrijkskunde Periode natuurkunde: Ontwerp en bouw van een muizenvalauto. Deze periode kracht en beweging is voor de leerlingen met natuurkunde en wordt afgesloten met een PO (niet herkansbaar). Periode aardrijkskunde: De periode weer en klimaat is voor leerlingen met een maatschappijprofiel en wordt afgesloten met een herkansbare ST. | Periode | A, B | n.v.t | Nee | 1,00 | 25,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | ST Schriftelijke toets | 3 | Periode: celleer en erfelijkheid Periodestof: celleer, genetica, DNA, Gentechnologie | Periode | A, B, C | 90 min. | Ja | n.v.t | 25,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 4 | Keuzeperiode: aardrijkskunde óf natuurkunde Periodestof aardrijkskunde: o.a. rollenspel. De periode milieu en ontwikkelingsproblematiek wordt gevolgd door de leerlingen zonder natuurkunde. Periodestof natuurkunde: een presentatie maken over een medische beeldvormingstechniek. Leerlingen met natuurkunde volgen deze periode. | Periode | A, B | n.v.t | Nee | n.v.t | 25,00 % |