HD |
ST en PO
|
|
Literatuur/lezen
Boeken :
- Monsieur Ibrahim et les fleurs du Coran
- Eigen boek (eigen keuze)
Toetsen en leesverslagen.
|
Diverse data/Tijdens de les |
E |
45 min.
|
n.v.t |
n.v.t |
0,00 % |
SE |
ST
Schriftelijke toets
|
1 |
Schrijfvaardigheid
Het schrijven van een formele brief, waarbij wordt beoordeeld op inhoud, taalgebruik, briefconventies, communicatieve vaardigheden.
|
Toetsweek januari |
D |
110 min.
|
Ja |
n.v.t |
15,00 % |
SE |
ST
Schriftelijke toets
|
2 |
Kijk- en luistervaardigheid
Citotoets met multiple choicevragen bestaande uit audio en een videodeel.
|
Tijdens de les |
B |
60 min.
|
Nee |
n.v.t |
10,00 % |
SE |
MO
Mondelinge toets
|
3 |
Gespreksvaardigheid
Spreken :
Een presentatie over het milieu, goede doelen, organisaties en overige behandelde themas in de les. Eigen onderwerp mag ook maar dan met goedkeuring van je docent.
|
Diverse data/tijdens de les |
C |
15 min.
|
Nee |
n.v.t |
10,00 % |
SE |
ST
Schriftelijke toets
|
4 |
Literatuur
Literatuurgeschiedenis vanaf de Renaissance tot en met 19de eeuw; stromingen, schrijvers, dichters, tekstfragmenten of gedichten. Toets ook over Monsieur Ibrahim et les fleurs du Coran.
|
Tijdens de les |
E |
60 min.
|
Nee |
n.v.t |
5,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Kennistoetsen
Hoofdstukken 1 t/m 3
|
Diverse data/tijdens de les |
A/B/C/D |
45 min.
|
n.v.t |
n.v.t |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Vocabulaire
Examenidioom; signaalwoorden; vocabulaire
|
Diverse data/tijdens de les |
A/B/C/D |
15 min.
|
Nee |
n.v.t |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Leesvaardigheid
Hoofdgedachte vaan eeen tekst aangeven; aangeven welke informatie relevant is; relaties tussen delen van een tekst aangeven; betekenis van belangrijke elementen van een tekst aangeven; conclusies trekken met betrekking tot intenties, opvattingen en gevoelens van de auteur.
|
Tijdens de les |
A |
90 min.
|
Nee |
n.v.t |
0,00 % |