HD |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Literatuur/Lezen
Les Misérables en Tekstfragmenten
Toetsen en leesverslag
|
tijdens de les |
A/E |
45 min.
|
Nee |
1,00 |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Kennistoetsen
Na elk hoofdstuk een kennistoets
- vocabulaire
- grammatica
- schrijfvaardigheid
- leesvaardigheid
|
diverse data/tijdens de les |
A/B/C/D |
45 min.
|
Nee |
1,00 |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Kijk-en luistervaardigheid
De leerlingen kunnen :
– aangeven welke informatie relevant is, gegeven een
vaststaande behoefte;
– de hoofdgedachte van een tekst aangeven;
– de betekenis van belangrijke elementen van een tekst aangeven;
– conclusies trekken met betrekking tot intenties, opvattingen en gevoelens van de
spreker(s);
– anticiperen op het meest waarschijnlijke vervolg van een gesprek;
– aantekeningen maken als strategie om een tekst aan te pakken.
Citotoets met multiple choice-vragen bestaande uit audio en een videodeel.
Voor dyslectische leerlingen is een dyslexieversie beschikbaar.
|
diverse data/tijdens de les |
B |
60 min.
|
Nee |
1,00 |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Gespreksvaardigheid
Spreken : een presentatie houden over een kunstwerk, een produkt, een feestdag, een personnage;
Gesprek voeren : over familie, hobbies, school en werk, woonplaats, huis, ...
|
tijdens de les |
C |
15 min.
|
Ja |
1,00 |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Schrijfvaardigheid
Informele correspondentie : brief en e-mail
|
toetsweek mei |
D |
60 min.
|
Ja |
1,00 |
0,00 % |
VGT |
ST
Schriftelijke toets
|
|
Leesvaardigheid
Hoofdgedachte vaan eeen tekst aangeven; aangeven welke informatie relevant is; relaties tussen delen van een tekst aangeven; betekenis van belangrijke elementen van een tekst aangeven; conclusies trekken met betrekking tot intenties, opvattingen en gevoelens van de auteur.
|
toetsweek januari |
A |
60 min.
|
Ja |
1,00 |
0,00 % |