Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | ST Schriftelijke toets | 1 | Periode: Levensprocessen Periodestof: spijsvertering, ademhaling, hart, voortplanting | Einde periode | C | 90 min. | Ja | 1,00 | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 2 | Keuzeperiode: aardrijkskunde óf natuurkunde Natuurkunde: periode kracht en bewegen. Periodestof: Ontwerp en bouw van een muizenvalauto. Dit is een keuzeperiode voor de leerlingen met natuurkunde. Aardrijkskunde: periode weer en klimaat. Periodestof over weer en klimaat. Dit is een keuzeperiode voor leerlingen met een maatschappijprofiel. | Einde periode | A, B | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | ST Schriftelijke toets | 3 | Periode: celleer en erfelijkheid Periodestof: celleer, genetica, DNA, Gentechnologie | Einde periode | A, B, C | 90 min. | Ja | 1,00 | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 4 | Keuzeperiode: aardrijkskunde óf natuurkunde Periode aardrijkskunde: milieu- en ontwikkelingsproblematiek. Periodestof: o.a.. rollenspel, deze periode wordt gevolgd door de leerlingen zonder natuurkunde. Periode natuurkunde: medische beeldvorming. Periodestof: een presentatie maken over een medischebeeldvormingstechniek. Leerlingen met natuurkunde volgen deze periode. | Einde periode | A, B | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 5 | Keuzeperiode: natuurkunde / biologie De leerlingen met natuurkunde volgen de periode natuurkunde. De overige leerlingen de periode biologie (dierenrijk en evolutie). | Einde periode | A, B, C | n.v.t | Nee | n.v.t | 10,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 6 | Periode: architectuur Periodestof: een huis leren ontwerpen, tekening maken en maquette bouwen. leerlingen zonder natuurkunde volgen deze periode. | Einde periode | A, B | n.v.t | Nee | n.v.t | 10,00 % |