Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 1 | kunst-autobiografie Kunstautobiografie / cultureel zelfportret: eigen ervaringen met kunst, kunstzinnige interesses, beschrijven en evalueren. | Trimester 1 | A | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 2 | Onderzoek 1 Individueel of in teamverband onderzoeken van een creatief proces of een aspect daarvan. | Trimester 2 | B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 3 | Onderzoek 2 Onderzoek binnen het kader van het gekozen kunstvak | Trimester 2 | B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 4 | Onderzoek 3 Onderzoek binnen het onderwerp modernisme en postmodernisme. | Periode Modernisme Postmodernisme | B, C | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 5 | Reflectieopdracht De leerling kan verbanden leggen tussen de in de domeinen A, B en C opgedane ervaringen en inzichten met betrekking tot kunstzinnige processen. De leerling kan aangeven wat daarvan de betekenis is voor zijn (verdere) kunstzinnige en culturele ontwikkeling. De leerling kan deze reflectie toelichten in een daartoe geƫigende vorm; een gesprek, een film, een presentatie. | Periode KUP | D | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |