Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | ST Schriftelijke toets | 1 | periode: celleer en erfelijkheid periodestof: celleer, genetica, DNA en gentechnologie | periode | A, B, C | 90 min. | Ja | 1,00 | 20,00 % |
SE | ST en PO | 2 | keuzeperiode: natuurkunde óf aardrijkskunde Periode natuurkunde: Ontwerp en bouw van een muizenvalauto. Deze periode kracht en beweging is voor de leerlingen met natuurkunde en wordt afgesloten met een PO (niet herkansbaar). Periode aardrijkskunde: De periode weer en klimaat is voor leerlingen met een maatschappijprofiel en wordt afgesloten met een herkansbare ST. | periode | A, B | n.v.t | Nee | 1,00 | 20,00 % |
Type | Soort | SE num. | Omschrijving/Titel | Afnamemoment | Domeinen | Toetsduur | Herkansbaar | Weging overgang | Weging SE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SE | PO Praktische opdracht | 3 | periode: dierenrijk en evolutie Periodestof: Darwin, Verhulst, diergroepen beschrijven. | periode | A, B, C | n.v.t | Nee | n.v.t | 30,00 % |
SE | PO Praktische opdracht | 4 | keuzeperiode: architectuur óf natuurkunde Periode architectuur: een huis leren ontwerpen, tekening maken en maquette bouwen. leerlingen zonder natuurkunde volgen deze periode. Periode natuurkunde: een presentatie maken over een medischebeeldvormingstechniek. Leerlingen met natuurkunde volgen deze periode. | periode | A, B | n.v.t | Nee | n.v.t | 30,00 % |